انتشار اولین عکس های رسمی نسخه جهانی اپتیموس جی پرو




















Blog . Profile . Archive . Email  


پلک

انتشار اولین عکس های رسمی نسخه جهانی اپتیموس جی پرو: شیشه خمیده در جلو برای ایجاد حالت 2.5 بُعدی

 

سر انجام LG به یکی از انتظارهای ما خاتمه داد و چند تصویر رسمی از پرچمدار جدید خود یعنی Optimus G Pro را رونمایی کرد. همان طور که مشاهده می کنید قسمت پشتی دستگاه از افکتی مشابه نکسوس 4 برخوردار است که قطعاً به جذابیت آن می افزاید. طرح مربع های دیجیتالی در هر دو رنگ سفید و سیاه دستگاه وجود دارد.

اما در جلو، یک نمایشگر 5.5 اینچی full HD را داریم که از شیشه خمیده برخوردار است و LG ادعا می کند که این خمیدگی باعث ایجاد یک افکت 2.5 بُعدی حین مشاهده تصاویر می شود. صحت این ادعا را در عمل خواهیم دید. در پایین نمایشگر نیز یک دکمه فیزیکی و دو دکمه لمسی در طرفین قرار گرفته.

از دیگر موارد قابل ذکر، حاشیه بسیار کم در دو طرف نمایشگر است که باعث می شود ابعاد این تلفن با وجود نمایشگر 5.5 اینچی، چندان بزرگتر از تلفن های 5 اینچی نشود و ابعاد آن همچنان رقابتی باشد.

به غیر از این موارد، اطلاعات رسمی جدیدی درباره مشخصات فنی دستگاه منتشر نشده. انتظار می رود اپتیموس جی پرو از پردازنده 4 هسته ای اسنپدرگون S4 پرو، 2 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی، و باتری 3140 میلی آمپری برخوردار باشد. شما به چنین تلفن هوشمندی، چه لقبی می دهید؟

lg-optimus-pro-1-300x433.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب: خط سیر خبرها درباره Optimus G Pro,ساعت 11:34 توسط محمد| |


Power By: LoxBlog.Com